Kutatók Éjszakája

2014.09.24. 14:56

.

Budapest

Program

 

kutat201409.jpg

 

 

Szeptember utolsó péntekén 2014-ben is megrendezésre kerül a Kutatók éjszakája, idén kilencedik alkalommal.

 

Ebben az évben ez a nem mindennapi éjszaka szeptember 26-ra esik.

 

Az esemény deklarált célja, hogy megváltoztassa a kutatókról kialakult általános képet, és vonzóvá tegye a kutatói életpályát.
A Kutatók éjszakája továbbra is az ország egyik legjelentősebb tudományos ismeretterjesztő eseménye.
Ezen az éjszakán a felsőoktatási intézmények és kutató intézetek nyitják ki kapuikat, hogy közelebb hozzák az érdeklődőkhöz az egyes tudományterületek érdekességeit, aktualitásait.
Minőségi ismeretterjesztés és szórakozás egyszerre, ezt jelenti tehát a Kutatók éjszakája, mely évről évre egyre több látogatót vonz, ingyenes programokkal, érdekes látnivalókkal és máskor nem látogatható különleges helyszínekkel.

 

  Budapest:

A központi program: Tempus Közalapítvány (Budapest, Ajtósi Dürer sor 19-21.)
Alternatív Közgazdasági Gimnázium
Aquincumi Múzeum
Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Nonprofit Kft.
Bercsényi Miklós Élelmiszeripari Szakképző Iskola
Budapest Főváros Levéltára
Budapest-Fasori Evangélikus Gimnázium
Budapesti Corvinus Egyetem
Budapesti Gazdasági Főiskola
Budapesti Módszertani Szociális Központ és Intézményei
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Eötvös Loránd Tudományegyetem
Ericsson Magyarország Kft.
EUNIC
Európa Pont
ISZE Tehetségsegítő Tanács
Játékszerek Anno - MARBLES kft.
Károli Gáspár Református Egyetem
Klebelsberg Kultúrkúria
Közgyűjteményi és Közművelődési Dolgozók Szakszervezete
KPS Molekuláris Diagnosztikai Központ
Magyar Nemzeti Múzeum
Magyar Természettudományi Múzeum
MTA Számítástechnikai és Automatizálási Kutatóintézet
MTA Társadalomtudományi Központ
MTA Természettudományi Kutatóközpont
NAIK Élelmiszertudományi Kutatóintézet
Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Budapest)
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Óbuda Cluster
Óbudai Egyetem
Országgyűlési Könyvtár
Országos Klinikai Idegtudományi Intézet
Országos Meteorológiai Szolgálat
Országos Széchényi Könyvtár
Országos Vérellátó Szolgálat
Pázmány Péter Katolikus Egyetem
PentaCore Laboratórium
Polaris Csillagvizsgáló
Semmelweis Egyetem
Szent István Egyetem, Állatorvos-tudományi Kar
Szent Özséb Barlangkutató Egyesület
Színház- és Filmművészeti Egyetem
TIT Budapesti Planetárium

 

 

Forrás: www.kutatokejszakaja.hu

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása